بارگذاری...

لطفا چند لحظه صبر کنید

پاور بانک

پاور بانک 

یکی از وسیله های پرمصرف و پرکاربرد برای افرادی که از موبایل های هوشمند استفاده می کنند پاوربانک می باشد. به این دلیل که یکی از مشکلات اصلی افرادی که گوشی های هوشمند دارند این است ممکن است هر لحظه اتمام شارژ می شوند و دستگاه های آن ها خاموش می شود.از این رو پاور بانک به عنوان یک منبع شارژ سیار است که هر کجا که باشند می توان گوشی های خود را شارژ کنند.

جهت مشاهده انواع مدل های اسپیکر تبلیغاتی وارد لینک اسپیکر تبلیغاتی شوید و مدل های مختلف آن را مشاهده کنید.

خرید پاور بانک تبلیغاتی چگونه است؟

یکی از مدرن ترین روش های تبلیغاتی که کسب و کار ها می توانند در پیش بگیرند خرید پاوربانک تبلیغاتی می باشد. به این دلیل که خیلی از افراد همیشه به همراه خود یک پاور بانک دارند پس می توان گفت که یک مدل از تبلیغات دائمی حساب می شود و همیشه شما را در ذهن خودشان دارند.در گذشته افراد سررسید های خود را به همراه داشته اند اما به این دلیل که تکنولوژی پیشرفت کرده است خیلی از افراد دیگر به جای سررسید موبایل و تبلت به همراه خود دارند و در صورتی که بخواهند اطلاعاتی یادداشت کنند نیز در موبایل یا تبلت شان ثبت می کنند.

یکی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که مثلا اعلام شده است که این پاوربانک می تواند این گوشی برند  X با مدل Y  را سه بار شارژ کند و پاوربانکی دیگر فقط می تواند دو بار شارژ کند. در صورتی که شما باید به میزان میلی آمپر هر پاوربانک توجه داشته باشید و در زمانی که گوشی خود را به پاور بانک وصل می کنید تمامی نرم افزار های جانبی گوشی خود را ببندید تا متوجه شوید که کدام پاور بانک بهتر می باشد.

قیمت پاور بانک تبلیغاتی چقدر است؟

پاور بانک ها در سال اخیر محبوبیت فراوانی کسب نموده اند و به طور مداوم نیز در حال بیشتر شدن می باشد و این روزها روال روزانه ما استفاده گسترده از گجت های موبایل را نشان می دهد. به طور مثال استفاده از جی پی اس موبایل، سفارش های اینترنتی که با انواع برنامه ها ثبت می کنیم و ... همه می دانیم که کار کردن با این نرم افزارها و اپلیکیشن ها باعث می شود که عمر باتری کمتر شود یا اینکه باتری ما زودتر تمام شود . از این رو کاربر نیاز دارد که گوشی خود را به برق وصل کند که پاوربانکها این مشکل را حل کرده اند. 

قیمت این پاوربانک های تبلیغاتی به دلیل اینکه سایز های متفاوتی دارند هر برند از جنس بدنه خواصی استفاده می کند و هم جنین حجم میلی آمپر هر پاوربانک نیز متفاوت می باشد از این رو قیمت را حدودا می توان اعلام نمود که معمولا از قیمت  250 هزار تومان شروع می شود تا قیمت های بالاتری مثل 2 میلیون و غیره .

جهت مشاهده انواع مدل های جاکارتی وارد لینک جاکارتی شوید و مدل های مختلف آن را مشاهده کنید.

نکات مهم جهت سفارش پاور بانک تبلیغاتی

امروز داشتن یک پاوربانک خوب و با کیفیت برای همه افراد ضروری شده است. اگر شما با سفارش چاپ لوگو خودتان روی این هدیه بخواهید تبلیغات و برندسازی خودتان را شروع کنید بهترین روش را در پیش گرفته اید. هر بار که مشتریان شما از این پاوربانک ها استفاده کنند به یاد شما می افتند. در صورتی که هدیه که شما به آنها از کیفیت خوبی برخوردار باشد آن احساس رضایت مندی که دارند دو چندان می شود . پس حتما در مورد این که چه نوع پاوری سفارش می دهید و در چه اندازه ای می باشد تحقیق کنید. به این دلیل که پایین بودن کیفیت این پاور بانک ها می تواند یک تبلیغات منفی برای شما محسوب شود.

پاوربانک های تبلیغاتی را می توانید به صورت بسته بندی های خیلی و در کنار دیگر هدایا به مشتریان و مخاطبین خودتان هدیه بدهید. در صورت که شما به ست سفارشی خودتان یک عدد پاوربانک اضافه کنید ارزش آن هدیه تبلیغاتی شما نیز بالا می رود و برای کاربران نیز جذاب تر می شود. پاوربانک تبلیغاتی یکی از بهترین و پرکاربرد ترین محصولاتی  می باشد که شما می تواندی جهت تبلیغات کسب و کار خودتان به مشتریان خود هدیه بدهید.

چاپ لوگو روی پاوربانک

برای اینکه بتوانید روی پاوربانک هایی که جهت هدیه به مشتریان خود در نظر گرفته اید لوگو و یا نام شرکت خود را چاپ کنید باید به چاپخانه های مخصوص این کار مراجعه کنید. چاپ روی بدنه دستگاه پاوربانک معمولا به صورت لیزری و یا تامپو می باشد. به این صورت که فایل شما با سایز دلخواه شما روی پاوربانک طراحی می شود و سپس چاپ روی پاوربانک تبلیغاتی فلزی به وسیله چاپ لیزری و چاپ روی پاور بانک تبلیغاتی پلاستیکی بوسیله چاپ تامپو انجام می شود.

اجزای تشکیل دهنده پاوربانک های تبلیغاتی 

پاوربانک های همراه معمولا از باتری های مخصوص ساخته شده اند و مداری را مخصوص کنترل جریان الکتریسیته دارا هستند. این نوع پاورها انرژی الکتریسیته را درون خود ذخیره می کند و در مواقعی که با کابل به گوشی یا تبلت وصل می شود این انرژی را انتقال می دهد. معمولا نیز عددی که روی هر پاور نشان داده می شود بیانگر ظرفیت کلی باتری آن می باشد که براساس mah بر واحد می باشد. یعنی هر چقدر این عدد بزرگ تر باشد یعنی ظرفیت باتری نیز بالاتر است.

 

پاور بانک تبلیغاتی سهیل گیفت

امروزه اکثر دستگاه‌های الکترونیکی با یک باتری که با منبع شارژ می‌شود یا توسط برق مستقیم کار می‌کند بنابراین باید در هر مکانی که هستید دستگاه خود را روشن نگه دارید. یکی از مشکل اصلی کاربران استفاده کننده از این دستگاه‌های الکتریکی، کمبود شارژ و خاموش شدن آن می‌باشد. ممکن است شما در هر مکانی که هستید نیاز به منبع شارژ برای دستگاه خود داشته باشید و از طرفی دسترسی به اطلاعات دستگاه الکترونیک خود نداشته باشید آنگاه باید از پاور بانک استفاده کنید. پاور بانک ها این مشکل را به راحتی حل کرده اند. پاور بانک‌ها با شارژ داخلی خود حداقل به مدت 5 ساعت می‌توانند شارژ دستگاه را ساپورت کنند.

 

قیمت پاور بانک تبلیغاتی

مهم ترین دلیل افزایش استفاده از پاور بانک‌های تبلیغاتی، سبک و قابل حمل بودن این محصول می‌باشد و شما در هر مکانی که نیاز به شارژ دستگاه خود داشته باشید می‌توانید تا ساعت ها از این دغدغه خلاص شوید. همانطور که می‌دانید انواع مختلف پاور بانک تبلیغاتی با ظرفیت‌های مختلف و کیفیت بالا، در برندهای مختلف مانند سیلیکون پاور، اچ پی، ای دیتا، شائومی و ...قابل تهیه است. شما با هزینه در نظر گرفته شده برای خرید پاور بانک تبلیغاتی می‌توانید مناسب با هزینه خود انتخاب مناسبی داشته باشید. پاور بانک تبلیغاتی از جدیدترین مدل های تبلیغات و کسب و کار است که شما براحتی می‌توانید برند خود را به تبلیغ کنید. در مورد وسایل و ابزار الکترونیک عوامل زیادی هستند که می‌توانند بر قیمت آن تاثیرگذار باشند. در مورد پاوربانک تبلیغاتی نیز همینطور است. یکی از عوامل آن قدرت آمپر آن است که تا چند بار می‌تواند یک وسیله را شارژ کند. هوشمند بودن یا نبودن، جنس و تنوع مدل یک پاوربانک تبلیغاتی نیز عواملی هستند که بر قیمت آن تاثیر می‌گذارند.

پاور بانک تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

  1. سعی کنید حتما پاور بانک هوشمند را انتخاب کنید.
  2. زمان شارژ دستگاه های شما بیش از حد معمول نشود.
  3. گرم شدن بیش از حد پاور بانک نشانه‌ی خوبی نیست و باعث آسیبدیدن دستگاه شما می‌شود.
  4. معمولا پاور بانک های جدید یک پورت اضافه برای شارژ کردن لپ تاپ دارند.
  5. سعی کنید پاور بانک تبلیغاتی که دارای گارانتی است را انتخاب کنید.

پاور بانک تبلیغاتی ارزان

امروزه با افزایش بی شمار استفاده از ابزارهای هوشمند و همچنین استفاده از شبکه‌های احتماعی، باتزی تلفن‌های هوشمند به سرعت خالی می‌شود و شاید برای چند ساعت کافی باشد به همین دلیل اگر بخواهید برای استفاده بیشتر آن را روشن نگه دارید باید از یک منبع شارژ استفاده کنید و پاور بانک بهترین گزینه برای انتخاب است. این محصول در واقع یک نوع باتری همراه است که توسط  پورت یو اس بی شارژ می شود و میتوانید در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.

 

 نکته ای که در پاور بانک ها مهم است اول ظرفیت باتری داخلی آن است که مدت شارژ شدن دستگاه نیز با توجه به ظرفیت پاور بانک تغییر میکند البته این بدین معنا نیست که پاوربانک هایی که دیر شارژ میشوند ظرفیت بالایی دارند بلکه تکنولوژی هایی که در ساخت آن استفاده شده است نیز در آن دخیل است.

نکته دیگری که در خرید پاور بانک تبلیغاتی باید به آن توجه شود وزن و ابعاد آن است پاوربانک ها امروزه در اکثر اوقات در خارج از منزل و مکان هایی که دسترسی به برق نداریم همراه ما است پاوربانک هایی که وزن زیاد و ابعاد بزرگی دارند کمی دست و پا گیر هستند و وجود ابعاد بزرگ حمل آنرا سخت میکند بطوریکه شخص ترجیح می‌دهد پاور بانک را با خود بیرون نبرد.

 

در خرید پاور بانک بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  •  پاور بانک باید با توجه به نیاز شما و ظرفیت باتری دستگاه هوشمند شما تهیه شود مثلا اگر در طول روز استفاده بیشتری دارید از پاور بانک هایی با طرفیت بالا مثلا 10 یا 20 هزار میلی آمپر استفاه کنید.
  • پاور بانک سالم باید بتواند در صورت عدم استفاده 3 الی 6 شش ماه شارژ خود را بدون کم شدن حفظ کند.
  • از خرید پاور بانک بدون برند معتبر خودداری کنید.
  • پاور بانک در محیط های خیلی سرد و یا خیلی گرم به مدت طولانی آسیب می بیند.
  • برند و مارک شناخته شده ای باشد.
  • حتما دارای گارانتی باشد.
  • علاوه بر کیفیت زیبایی آن را نیز در نظر بگیرید.
  • حتی الامکان سعی کنید پاوربانکهای تبلیغاتی هوشمند انتخاب کنید.
  • خودتان یک نمونه از آن را مصرف کنید تا کیفیت آن را ارزیابی کنید.

کاربرد پاوربانک تبلیغاتی

پاوربانک تبلیغاتی از هدایای دیجیتالی به عنوان تبلیغات به افراد مختلفی اهداء می شود. در صورتی که مخاطبان هدایای تبلیغاتی به درستی شناخته شود، می توان در نظر داشت که نام برند و محصول و خدماتی که روی پاوربانک قرار دارد به خوبی دیده شود. دیده شدن نام برند شرکت از نکات مهمی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد. کارشناسان در موسسات تبلیغاتی، از انواع پاوربانک های تبلیغاتی استفاده می کنند تا نظر مشتریان را جلب نمایند. انواع پاوربانک تبلیغاتی در گروه هدایای تبلیغاتی به صورت تنوع در اندازه، شکل، حجم، رنگ، برند و موارد دیگر می باشد.

پاوربانک های تبلیغاتی در صورتی که به مخاطبان اصلی داده شود، کاربردهای بیشتری پیدا می کند. افرادی که دارای موبایل های هوشمند هستند، بیشترین تمایل را نسبت به داشتن پاوربانک خواهند داشت. معرفی نام برند و کالایی که روی پاوربانک نوشته می شود، باعث می شود نام محصول بیشتر دیده شده و در نتیجه تأثیر زیادی در میزان فروش خواهد داشت. هدایای تبلیغاتی نقش مهمی در معرفی و فروش انواع محصولات دارد.

انواع چاپ روی پاوربانک تبلیغاتی 

چاپ رنگی بر روی پاور بانک: این تکنیک که با چاپ یووی نیز شناخته می‌شود، شامل استفاده از دستگاه چاپ فلت بد که برای چاپ رنگی بر روی سطوح سخت و غیرقابل انعطاف استفاده می‌شود. چاپ فلت بد برای کاشی، سرامیک و سنگ مناسب است، با توجه به اینکه پاور بانک نیز انعطاف پذیر نیست، امکان استفاده از چاپ یووی برای آنها وجود دارد. در این شیوه، از لامپ یووی برای خشک کردن جوهر و بالا بردن ماندگاری آن استفاده می‌شود.

چاپ لیزری بر روی پاور بانک: چاپ لیزری بر روی پاور بانک کاملاً با چاپ رنگی متفاوت است و شامل حکاکی و برش لیزری می‌شود. در این شیوه از اشعه لیزر برای حکاکی یک برند یا یک لوگو خاص در قسمت جلو یا پشت پاوربانک تبلیغاتی استفاده می‌شود. اهمیت این روش در این است که امکان پاک شدن چاپ صورت گرفته وجود ندارد فرد می‌تواند اطمینان داشته باشد که برای مدت زمان طولانی، جنبه تبلیغی پاوربانک حفظ می‌شود. 

چاپ رنگی بر روی پاور بانک: این تکنیک که با چاپ یووی نیز شناخته می‌شود، شامل استفاده از دستگاه چاپ فلت بد که برای چاپ رنگی بر روی سطوح سخت و غیرقابل انعطاف استفاده می‌شود. چاپ فلت بد برای کاشی، سرامیک و سنگ مناسب است، با توجه به اینکه پاور بانک نیز انعطاف پذیر نیست، امکان استفاده از چاپ یووی برای آنها وجود دارد. در این شیوه، از لامپ یووی برای خشک کردن جوهر و بالا بردن ماندگاری آن استفاده می‌شود.

چاپ لیزری بر روی پاور بانک: چاپ لیزری بر روی پاور بانک کاملاً با چاپ رنگی متفاوت است و شامل حکاکی و برش لیزری می‌شود. در این شیوه از اشعه لیزر برای حکاکی یک برند یا یک لوگو خاص در قسمت جلو یا پشت پاوربانک تبلیغاتی استفاده می‌شود. اهمیت این روش در این است که امکان پاک شدن چاپ صورت گرفته وجود ندارد فرد می‌تواند اطمینان داشته باشد که برای مدت زمان طولانی، جنبه تبلیغی پاوربانک حفظ می‌شود. 

جمع بندی

در این محتوا در مورد اینکه پاور بانک چیست و چه کاربردهایی دارد پرداخته ایم همچنین شما می توانید از نحوه سفارش پاوربانک های تبلیغاتی و چگونگی چاپ لوگو روی این پاوربانک اطلاعات لازم را کسب کنید.




Giresun escort Hatay escort Istanbul escort Izmir escort Kayseri escort Kemer escort Kocaeli escort Konya escort Malatya escort Manisa escort Mersin escort Sakarya escort